Tvorba, správa a údržba firemních webových stránek,
registrace domény, webhosting.
Odry na jaře
Skip Navigation Links

 

 

Nenašli jste informaci, kterou jste hledali?
Potřebujete další informace o naší tvorbě?
Nebo se potřebujete s námi kontaktovat?
Napište nám a využijte náš
Kontaktní formulář

Katalogy

Po spuštění firemních webových stránek na Internetu, je nutno zajistit zviditelnění Vašich webových stránek. Jedna z hlavních metod je registrace do katalogů.

Podrobnější informace o tom jak a proč registrovat Vaše webové stránky, včetně dalších zajímavých informací, najdete na tomto odkazu:

Co jsou katalogy 

Další zajímavé informace a seznam českých katalogů najdete na tomto odkazu:

Seznam českých katalogů 

Ze zahraničních katalogů je největší a zřejmě nejprestižnější DMOZ Open directory projeckt.
V následujícím odkazu se dostanete přímo do české části katalogu. Před registraci si přečtěte pasáž Informace.

DMOZ 

Přidání URL do Google

Google


Skip Navigation LinksTitulní stránka -> Proč webové stránky?

Proč firemní webové stránky ?

Většina dosud používaných způsobů propagace a reklamy - tištěná, inzerce, nabídky, katalogy a zasílání různých tištěných nabídek poštou je finančně velmi náročná s jedním negativním projevem - oslovujete zákazníky, kteří o Vaši nabídku zrovna nestojí a tyto finančně náročné nabídky většinou končí v koši. Pro další propagaci musíte opět vydat finanční prostředky na pořízení dalších tištěných propagačních materiálů, případně nabídky zasílat poštou. Když si spočítáte roční náklady, většinou to není zrovna malá částka.

Internet přináší zásadní změnu v pohledu na firemní propagaci a reklamu. Firemní webové stránky nabízí možnost kompletních informací o Vaší firmě včetně nabídky výrobků a služeb, katalogu výrobků, jejich obrázků a technických parametrů. Vše zpracované v roztříděných informacích tak, aby se potencionální zákazník dostal ihned k potřebné informaci a nemusel nic hledat a číst co ho momentálně nezajímá.

Firemní webové stránky se nikomu nevnucují, ale slouží k informaci zákazníkům, kteří právě Vaši firmu hledají k potencionální spolupráci, protože nabízíte určitou službu, nebo výrobek, kterou zákazník dodavatelsky hledá a hodlá za ni zaplatit. K potřebné informaci se dostane kdykoliv, protože firemní webové stránky jsou trvale k dispozici a podle potřeby jsou schopny nabídnout potřebnou informaci i tisícům zákazníků současně. Všechny informace se dají na Internetu nejen prohlížet, ale i vytisknout. Takže potřebuje-li zákazník informaci v tištěné formě, dá pouze vytisknout a má vše i v tištěné formě. Výhodné u různých katalogů výrobků, technických parametrů ap.

Firemní webové stránky šetří nejen Váš drahocenný čas - nemusíte tisíckrát vysvětlovat stejné informace při zahájení komunikace s novým zákazníkem. Šetří i čas Vašeho potencionálního zákazníka, který se vše potřebné a pro něj důležité doví ve chvíli, kdy to potřebuje, aniž by Vás musel kontaktovat a vyptávat se. Zákazník informace vyhodnotí a obrací se na Vás s již konkrétním požadavkem. Dobře informačně zpracované firemní webové stránky Vám přivedou i zákazníky, kteří by se jinak o Vaší nabídce vůbec nedověděli.

Zásadní rozdíl oproti jiným druhům propagace a reklamy je v tom, že firemní webové stránky pořídíte jen jednou a mohou Vám sloužit léta. Zároveň šetříte náklady na tištěnou a jinou formu reklamy. Zákazníkovi se nevnucujete, ale potencionálnímu zákazníkovi nabídnate a poskytnete, kdykoliv to potřebuje, všechny důležité a zásadní informace k jeho rozhodování. Každého můžete odkázat na Vaše firemní webové stránky, kde si potřebné informace zajistí a vše potřebné a důležité, se doví v klidu domova. Ze všech ostatních reklamních systémů, dopisy, faktury, vizitky, nápisy na firemních autech atd., můžete odkazovat na Vaše firemní webové stránky.

Když jsem před 20 lety v reklamně začínal, vymyslel jsem pořekadlo:

Můžete mít geniální nápady a vynálezy, zlaté ručičky, bezkonkurenčně nejlepší výrobky.
Pokud si nazajistíte adekvátní reklamu a nedokážete to sdělit zákazníkovi,
který má peníze a je ochoten takový výrobek koupit,
je veškeré Vaše snažení k ničemu.

Možná jste již slyšeli, jak američan stojí u baru a říká kamarádovi. Tak jsem vydělal 10 dolarů, za dolar se teď napiji a 9 dolarů dám do reklamy.

Nenahraditelné náhody na internetu, které je třeba využívat

Každý z nás již jistě zažil, že zadal nějaké firmě práci jen proto, že byla nejblíž, že slíbila to udělat rychle a kvalitně, za výhodných finančních podmínek. Skutečnost se následně zásadně lišila od slibů. Následně náhodou zjistíte, že existovaly 3 další firmy, které to mohly udělat za stejných, případně lepších podmínek a hlavně kvalitně. Celý byznys je v zásadě o náhodách, kde se buď poptávka s nabídkou potkají, což Internet dnes nabízí, nebo nepotkají, protože v tomto konkurenčním prostředí Vaše webové stránky nemáte a tento byznys například získá méně zdatná firma jen proto, že má v tomto konkurenčním prostředí na internetu své webové stránky a potencionální zákazník se o Vaší nabídce vůbec nedověděl.

Internet je v současné době největší konkurenční prostředí na světě.

Kdo zde nemá svou nabídku kvalitně prezentovanou
na svých firemních webových stránkách,
dává šanci konkurenci.

 

 

Tvorba: František Kokoř - KODEO Odry, tvorba a správa firemních webových stránek. http://kodeo.cz

Aktualizováno: 2.4.2018

Skip Navigation LinksTitulní stránka -> Proč webové stránky?