Tvorba, správa a údržba firemních webových stránek,
registrace domény, webhosting.
Odry na jaře
Skip Navigation Links

 

 

Nenašli jste informaci, kterou jste hledali?
Potřebujete další informace o naší tvorbě?
Nebo se potřebujete s námi kontaktovat?
Napište nám a využijte náš
Kontaktní formulář

Katalogy

Po spuštění firemních webových stránek na Internetu, je nutno zajistit zviditelnění Vašich webových stránek. Jedna z hlavních metod je registrace do katalogů.

Podrobnější informace o tom jak a proč registrovat Vaše webové stránky, včetně dalších zajímavých informací, najdete na tomto odkazu:

Co jsou katalogy 

Další zajímavé informace a seznam českých katalogů najdete na tomto odkazu:

Seznam českých katalogů 

Ze zahraničních katalogů je největší a zřejmě nejprestižnější DMOZ Open directory projeckt.
V následujícím odkazu se dostanete přímo do české části katalogu. Před registraci si přečtěte pasáž Informace.

DMOZ 

Přidání URL do Google

Google


Skip Navigation LinksTitulní stránka -> Historie

Historie firmy František Kokoř - KODEO Odry

Jak jsme začínali s televizním vysíláním v Odrách v roce 1991

František Kokoř - majitel firmy
František Kokoř, majitel firmy

Mým původním projektem bylo vytvoření místního TV studia v Odrách, s pozdějším rozšířením na regionální TV vysílání. Na základě tohoto projektu, byla dne 22.10.1990 podána Úřadu předsednictva vlády ČSFR žádost o přidělení licence na místní TV vysílání v Odrách. V letech 1990-91 byly pořizovány videozáznamy z významných události života města a okolí ve všech oblastech. Záznamy byly zpracovány a připravovány pro vysílání.

K 1.9.1991 byla založena firma František Kokoř - KODEO. Přes soustavné urgence u Rady pro rozhlasové a TV vysílání v Praze, nebylo dosaženo pro přidělení licence žádného pokroku.

Petr Sasín a Martin Kokoř ve studiu TV KODEO Odry v prosinci 1991
Petr Sasín a Martin Kokoř ve studiu
TV KODEO Odry v prosinci 1991

Vzhledem k technické i materiálové připravenosti pro vysílání, bylo dne 30.11.1991 zahájeno pokusné TV vysílání v Odrách. Bylo vysíláno zpravodajství, teletext, reportáže, připravené pořady a aktuálně zpracované pořady.

Celou činnost od natáčení, zpracování, až po vysílání, zajišťovali 4 pracovníci, z toho 2 studenti - Martin Kokoř a Petr Sasín.

Technický servis vysílací techniky zajišťoval Miroslav Sasín a 2 externí spolupracovníci. Vysílání probíhalo denně celkem 44 dnů s průměrem přes 4 vysílací hodiny denně.

Miroslav Sasín technický garant televizního vysílání TV KODEO Odry
Miroslav Sasín technický garant
televizního vysílání TV KODEO Odry

Celkem bylo odvysíláno 183 hodin programu. Dne 12.1.1992 bylo pokusné vysílání TV v Odrách ukončeno.

Občané města vysílání TV KODEO sledovali s velkým zájmem a mnoha občanům přiblížilo děje a místa, kde by se jinak z různých důvodů nikdy nedostali. Pro mnoho obyvatel města Oder bylo ukončení vysílání TV KODEO velkým zklamáním a většina s radostí na toto vysílání i po letech vzpomíná.

Po vyhodnocení ekonomických ukazatelů bylo konstatováno, že projekt TV vysílání na místní, ani na regionální úrovni nebyl v této době ekonomicky životaschopný.

Reklamní systém monitorů na pěších zónách

Pro další využití technického vybavení firmy, byl realizován nový projekt. Vytvořit reklamní systém KODEO Odry s TV monitory umístěnými za výkladem na pěších zónách v centru měst. Provoz byl zahájen dne 3.6.1992 v Novém Jičíně a rozšířen do Hranic, Valašského Meziříčí a koncem roku 1992 do Opavy.

V průběhu roku 1993, byl reklamní systém rozšířen na Ostravu a Zlín. V průběhu roku 1994 byl reklamní systém strategicky reorganizován na města Opava, Ostrava, Frýdek-Místek, Olomouc, N.Jičín a Zlín. V tomto složení byl reklamní systém provozován do 15.1.1999.

Informační působení na relativně velké počty lidí přinášel našim zákazníkům užitek ve formě větších obratů z prodeje a u nových výrobků a technologií rychlý vstup na trh.

Tvorba původně krátkých reklamních videošotů přešla v krátké době na základě požadavků zákazníků, na zpracování firemních propagačních videopořadů, které již nebyly časově omezeny, ale vycházely z účelu a potřeb zákazníka - viz obrazové ukázky videošotů.

Andrea Sudová, zpracování videopořadů, průvodní komentáře.
Andrea Sudová, zpracování videopořadů,
průvodní komentáře.

Průřez celým technologickým procesem po rekonstrukci a modernizaci podniku, včetně výstupů a ekologických opatření - REC Mankovice. Videopořad byl užit nejen jako propagační firemní materiál při návštěvách obchodních partnerů, ale i na seminářích a sympoziích ve světě, kde spolumajitel firmy tuto technologii představoval.

Průřez výrobním sortimentem firmy s představením vlastnosti a účelností výrobků - CIDEM Hranice, KOVONAX Bystřice p.H., BALAKOM Opava, SEPAS Zašová, ZOD Slezská Hořina Brumovice, TESO Jistebník n.O., atd.

Videopořad představil část výrobní technologie, ale hlavně představil účelnost výrobků a jejich technicko-obchodní parametry pro rozhodování budoucího zákazníka.
Ukázky reklamních videošotů.

Kromě české verze, byly některé videopořady přepracovány do cizojazyčných verzí a to německých, anglických a ruských. Tyto videoreklamy byly velmi úspěšné právě u nových výrobků, protože jejich vlastnosti a použitelnost byly velmi rychle představeny široké zákaznické veřejnosti. Zpracované pořady dávaly možnost různých dalších kombinací použití. Krátké videoreklamy se pro firmu podle potřeby spojily a vytvořil se kompletní videopořad pro použití na výstavním stánku. Velké firemní prezentace se naopak přepracovaly a zkrátily třeba na dvě samostatné reklamy, které pak sloužily samostatně k různým účelům.

Tvorba firemních webových stránek

Naši nabídku jsme v roce 1998 rozšířili o tvorbu firemních webových stránek na Internetu a použití videoreklamy na webových stránkách našich zákazníků. S rozvojem internetu a příchodem digitálních kamer se tvorba reklamních videošotů utlumila. Naše tvůrčí činnost se plně přesunula do oblasti tvorby webových stránek.

V roce 2005 jsme přešli z tvorby klasických html stránek na tvorbu dynamickych stránek s novou technologií v prostředí ASP.NET. Technologie ASP.NET nabízí využití moderních způsobů prezentace a komunikace s potencionálním zákazníkem na internetu.

 

Tvorba: František Kokoř - KODEO Odry, tvorba a správa firemních webových stránek. http://kodeo.cz

Aktualizováno: 2.4.2018

Skip Navigation LinksTitulní stránka -> Historie